IBM Maximo Mobile

Begeleiding van technici waar en wanneer dat nodig is

Asset Management is een on going process. Dus niet alleen tijdens kantooruren en al zeker niet alleen op kantoor. Ook onderweg of op locatie is het cruciaal dat jouw mensen efficiënt kunnen werken. Service Meldingen, inspecties en gepland onderhoud dagelijkse zijn kost voor jouw technici. Met IBM Maximo Mobile sluiten jouw technici volledig aan op het Asset Management proces: Meer informatie om de taak goed uit te voeren, sneller afhandelen van werkorders en betere en meer informatie vanuit het veld. Zelfs offline.

Sidebeeld_IBM_maximo_mobile

De IBM Maximo Mobile app leidt je mensen automatisch en simpel door het werkproces. Formulieren invullen, uren of materiaalgebruik registreren, het kan allemaal met één druk op de knop.

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

ibm_400x400_lama

IBM Maximo Mobile, beheer alle assets, altijd en overal

IBM Maximo mobile is gebouwd op het nieuwste mobile platform en eenvoudig te implementeren en beheren. Het geeft technici alle benodigde gegevens en documentatie op hun smartphone of tablet, zowel on- als offline.

Jouw winst

N

Hogere productiviteit van technici

N

Hogere ‘first time fix’ rates

N

Lagere gemiddelde tijd voor reparaties

N

Lagere trouble shooting tijd

N

Hogere beschikbaarheid van assets

N

Lagere totale onderhoudskosten

N

Betere data en rapportages

N

Standaardiseren onderhouds- en inspectieprocessen

Benieuwd wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact op met LAMA.
Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op:

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ben jij op zoek naar de beste partner op het gebied van asset management software?

Wij staan voor je klaar en hebben de kennis en ervaring in huis om jou te helpen.

Meer informatie? Neem contact op via 0800-2588555 of support@lama-groep.nl.

Referenties

logo-bam
Provincie Overijssel
logo-gate-terminal
damen_logo
nxp