IBM Maximo Mobile
Begeleiding van technici waar en wanneer dat nodig is
Asset Management is een on going process. Dus niet alleen tijdens kantooruren en al zeker niet alleen op kantoor. Ook onderweg of op locatie is het cruciaal dat jouw mensen efficiënt kunnen werken. Service Meldingen, inspecties en gepland onderhoud dagelijkse zijn kost voor jouw technici. Met IBM Maximo Mobile sluiten jouw technici volledig aan op het Asset Management proces: Meer informatie om de taak goed uit te voeren, sneller afhandelen van werkorders en betere en meer informatie vanuit het veld. Zelfs offline.
De IBM Maximo Mobile app leidt je mensen automatisch en simpel door het werkproces. Formulieren invullen, uren of materiaalgebruik registreren, het kan allemaal met één druk op de knop.
IBM Maximo Mobile, beheer alle assets, altijd en overal
IBM Maximo mobile is gebouwd op het nieuwste mobile platform en eenvoudig te implementeren en beheren. Het geeft technici alle benodigde gegevens en documentatie op hun smartphone of tablet, zowel on- als offline.
Jouw winst
Hogere productiviteit van technici
Hogere ‘first time fix’ rates
Lagere gemiddelde tijd voor reparaties
Lagere trouble shooting tijd
Hogere beschikbaarheid van assets
Lagere totale onderhoudskosten
Betere data en rapportages
Standaardiseren onderhouds- en inspectieprocessen
Benieuwd wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact op met LAMA.
Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op:
Ben jij op zoek naar de beste partner op het gebied van asset management software?
Wij staan voor je klaar en hebben de kennis en ervaring in huis om jou te helpen.
Meer informatie? Neem contact op via 0800-2588555 of support@lama-groep.nl.