Support en hosting

Als klant van LAMA kun je rekenen op alle ondersteuning die je nodig hebt.

support

LAMA Supportdesk

Onze supportdesk staat klaar voor jouw organisatie:

N

Dagelijks beschikbaar tussen 08.00 en 18.00 uur (24/7 in overleg)

N

Telefonisch via 0800-2588555

N

Mail via support@lama-groep.nl

N

Ook is er een klantportal beschikbaar

LAMA Applicatie beheer

De waarde van jouw business applicatie zit in het juiste gebruik ervan, hier ondersteunen wij jouw organisatie bij. Dit doen wij door aanwezigheid van een applicatieconsultant bij jou op locatie en door ondersteuning op afstand. Hoe vaak, welke vorm hoe lang en welk team, bepalen we samen:

  • Ondersteuning gebruikers en key-users bij dagelijkse vragen.
  • Supporttickets, die geen spoed hebben maar wel functionele aandacht vragen, oppakken.
  • Samen met jouw organisatie opstellen van wijzigingsvoorstellen voor grotere aanpassingen.
  • Ondersteunen releasebeheer om wijzigingen gecontroleerd naar productie te brengen
applicatie-beheer
technisch-beheer

LAMA Technisch beheer

Een professioneel IT-fundament is onze basis. Wij houden jouw applicatie omgeving in optimale en veilige staat door:

  • Review beschikbare updates, patches en veiligheidsupdates en bepalen wat de impact voor jouw organisatie is.
  • Doorvoeren benodigde updates en patches.
  • De beheertaken worden altijd in overleg gepland en uitgevoerd, waardoor de impact op jouw bedrijfsvoering minimaal is.

    LAMA Hosting

    Onze implementaties starten met de juiste professionele IT inrichting. We hebben een scherp oog voor de juiste hosting:

    • NEN27001 gecertificeerd
    • Hosting in Tier 3 datacenter in Nederland.
      Hierbij zijn alle noodzakelijk maatregelen getroffen voor een optimale uptime, performance en fallback.
    • LAMA Backup conform 3-2-1 principe (3 backups op 2 verschillende media en bij een 3e partij)
      lama-hosting
      applicatie-beheer

      Lama monitoring

      LAMA borgt optimale beschikbaarheid van jouw applicatie door LAMA Monitoring. Door applicatie, omgevingen en processen actief te monitoren, is LAMA meldingen vóór en wordt kostbare downtime voorkomen. Bij het overschrijden van attentiewaarden wordt LAMA support direct geïnformeerd en wordt actie ondernomen om problemen voor te zijn.

      • 24/7
      • Server Monitor
      • Applicatie Monitor
      • Aansluiting op LAMA support

      Benieuwd wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact op met LAMA.
      Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op:

      reCAPTCHA is required.

      Ben jij op zoek naar de beste partner op het gebied van asset management software?

      Wij staan voor je klaar en hebben de kennis en ervaring in huis om jou te helpen.

      Meer informatie? Neem contact op via 0800-2588555 of support@lama-groep.nl.

      Referenties

      logo-bam
      Provincie Overijssel
      logo-gate-terminal
      damen_logo
      nxp